κατη

Phantogram + Someone Who Isn't Me @Fuzz - Sat 1/4/17 - ATH

Οι Νεοϋρκέζοι Phantogram, ένα από τα καλύτερα electro-rock / dream pop / electronica σχήματα των τελευταίων χρόνων, για πρώτη φορά ζωντανά στην Ελλάδα! Το ντουέτο των Josh Carter (φωνητικά, κιθάρα) και Sarah Barthel (φωνητικά, πλήκτρα) - που έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με κομμάτια όπως τα “When I’m Small”, “Fall In Love”, “You Don’t Get Me High Anymore”, “Black Out Days”, “Same Old Blues”, “Lights” - θα εμφανιστεί το Σάββατο 1η Απριλίου στο Fuzz Live Music Club, στην Αθήνα.

Εισιτήρια προπωλούνται προς 25 ευρώ (μονό) και 45 ευρώ (διπλό – περιορισμένος αριθμός). Στο ταμείο, η τιμή θα είναι 28 ευρώ.

Διάθεση: τηλεφωνικά στο 11 876, στα καταστήματα Public, Seven Spots, Reload, Media Markt και το www.viva.gr

Phantogram + opening act (tba):

Σάββατο 1 Απριλίου 2017, Fuzz Live Music Club (Πατριάρχου Ιωακείμ 1 & Πειραιώς 209, Ταύρος / τηλ. 210 3450817 / www.fuzzclub.gr)

Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 20:00.
Γραφείο Τύπου / Πληροφορίες:

Θωμάς Μαχαίρας / fuzzclubproductions@gmail.com / maxairas-th@ath.forthnet.gr / 6936 161979
Γιάννης Λυμπέρης / johnlimberis71@gmail.com / 6973 798192

O Josh Carter και η Sarah Barthel ήταν φίλοι από το σχολείο, στο Greenwich της Νέας Υόρκης. Το 2007, ξεκίνησαν να πειραματίζονται με την ηλεκτρονική μουσική, αρχικά φέροντας το όνομα Charlie Everywhere. Δύο χρόνια αργότερα, καθώς ο ήχος τους άρχισε να παίρνει μία πιο σαφή μορφή και οι ιδέες τους να γίνονται πιο συγκεκριμένες, άλλαξαν το όνομά τους σε Phantogram, εμπνευσμένοι από την οπτική ψευδαίσθηση που φέρει την ίδια ονομασία, σύμφωνα με την οποία εικόνες δύο διαστάσεων φαίνονται σαν τρισδιάστατες.

Έχουν κυκλοφορήσει τρία albums (“Eyelid Movies” / 2009, “Voices” / 2014, “Three” / 2016) και αρκετά EPs και singles, συνδυάζοντας την εμπορική επιτυχία με την κριτική αποδοχή.

Το “When I’m Small” τους έκανε γρήγορα γνωστούς στο ευρύ κοινό, επενδύοντας ηχητικά τόσο τη νεανική σειρά του MTV, “Skins”, όσο και – κυρίως – τη διαφήμιση της Gillette, που έχει παιχτεί πάρα πολύ και στην Ελλάδα.

Όμως, δεν ήταν το μόνο που γνώρισε μεγάλη επιτυχία και εκτενές airplay. Το ίδιο συνέβη και με πανέμορφα τραγούδια όπως το “Mouthful Of Diamonds”, το “As Far As I Can See”, το “Don’t Move”, το “Nothing But Trouble”, το “Fall In Love”, το “Black Out Days”, το “Lights” (από το soundtrack του “The Hunger Games: Catching Fire”) και το πιο πρόσφατο “You Don’t Get Me High Anymore”.
Η εξαιρετική σκηνική τους παρουσία, με την εκρηκτική Sarah σε πρώτο ρόλο, τους έχει εξασφαλίσει συμμετοχές σε πολλά μεγάλα φεστιβάλ (Austin City Limits, Lollapalooza, Bonnaroo, Treasure Island, Summerfest, μεταξύ άλλων), καθώς και ένα από τα σημαντικότερα slots στο Coachella του 2017, πάνω ακόμα και από σπουδαία ονόματα της ηλεκτρονικής σκηνής, όπως οι Royksopp, Moderat, Roisin Murphy, Fourtet κ.α.

Κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης του πιο πρόσφατου album τους, “Three” (2016), οι Phantogram αντιμετώπισαν μία τραγωδία. Η αδελφή της Sarah αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή της, την ώρα που η μπάντα βρισκόταν στο studio. Η διαδικασία σταμάτησε για ένα χρονικό διάστημα, όπως ήταν φυσικό. Αμέσως μετά, ο χαμός του David Bowie και του Prince, δύο καλλιτεχνών που αποτελούσαν “ήρωες” και βασικότατες επιρροές των Phantogram από το ξεκίνημά τους, έκανε την ατμόσφαιρα ακόμα πιο βαριά.
Παρόλα αυτά, γρήγορα βρήκαν τη δύναμη να συνεχίσουν, παρουσιάζοντας τελικά ένα album διαφορετικών και πολυποίκιλων συναισθηματικών αποχρώσεων, μέσα από μία διαδικασία που ο Carter προσδιόρισε ως προσπάθεια “να βρεις την ομορφιά μέσα στην τραγωδία.”

“Έχει να κάνει με τον πόνο και τη θλίψη, και το πως πρέπει να πιεστείς και να προχωρήσεις μετά από όλα αυτά – και την πρόκληση που συνιστά αυτή η προσπάθεια,” λέει η Barthel. “Τέτοιες δύσκολες καταστάσεις διαμορφώνουν πραγματικά αυτό που είμαστε, κι αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του τι σημαίνει αυτός ο δίσκος για εμάς.”

Αυτή η ιστορία χαρακτηρίζει, σε μεγάλο βαθμό, τους Phantogram και τη μουσική τους. Λαμπερή, αλλά ενίοτε με μία σκοτεινή απόχρωση, ρυθμική, με μία έντονη μελωδικότητα και συναισθηματική ένταση. Τα συστατικά βρίσκονται εκεί, μαζί με μία εντυπωσιακή σκηνική παρουσία, οπότε ίσως έχουμε να κάνουμε με ένα από τα μελλοντικά μεγάλα ονόματα της electronica, όπως υποδηλώνει και η παρουσία τους στο Top 10 του Billboard με το “Three”. Το σίγουρο είναι πως θα έχουμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε από κοντά, ακριβώς τη στιγμή που πρέπει!

http://www.phantogram.com/
https://www.facebook.com/Phantogram
https://twitter.com/Phantogram
https://www.youtube.com/c/phantogrammusic
https://www.instagram.com/phantogram/

Oι Someone Who Isn't Me μαζί με τους Phantogram το Σάββατο στο Fuzz!

Η Μαρία Χατζάκου (παραγωγός στη Haos Film, τύμπανα) και η Μαριλένα Ορφανού (Berlin Brides, synths) γνωρίστηκαν στην Αθήνα πριν από εφτά χρόνια και πάντα ήθελαν να γράψουν μουσική. Μετά από 6 χρόνια διαφορετικής πορείας στο χώρο του κινηματογράφου και της μουσικής ξανασυναντήθηκαν και αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία μπάντα. Με αφορμή τη δημιουργία ενός soundtrack κάλεσαν την Τζίνα Δημακοπούλου (Katrin The Thrill) να παίξει μαζί τους κιθάρες. Στη διαδικασία αυτή έγραψαν πολλά κομμάτια και αποφάσισαν να φτιάξουν τις S.W.I.M. Έχουν αδυναμία στα αναλογικά και toy-synths, τις χαοτικές κιθάρες, τα ψεύτικα βιολιά, τα γυναικεία φωνητικά και τα περίεργα ρυθμικά σχήματα. Η πρώτη τους εμφάνιση έγινε στα πλαίσια του 16ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, όπου έπαιξαν ζωντανά τη δική τους πρωτότυπη μουσική για τη βωβή ελληνική ταινία Αστέρω του Δ. Γαζιάδη (1929). Το πρώτο τους single “Αναζήτηση (Never Find it)” γράφτηκε ειδικά για τους τίτλους τέλους της νέας της ταινίας της Αθηνάς Τσαγγάρη, Chevalier.

Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησαν το πρώτο τους 7ιντσο
με τα "Stop and Remember" με φωνητικά από την Σtella
και "Leap of Faith" με συμμετοχή του Coti.

H πρώτη τους ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά, όπου να' ναι έρχεται...
https://soundcloud.com/swimtheband
Facebook.com/swimtheband.page/
http://www.swimtheband.com/

https://www.youtube.com/watch?v=Krd51UsNnaY Leap of Faith
https://www.youtube.com/watch?v=nvQm6k6p5MM Stop and Remember
https://soundcloud.com/swimtheband/la-reserche Never Find it